پیام تبریک مدیرکل شیلات استان هرمزگان به مناسبت عید سعید قربان

44.jpg

مدیرکل شیلات استان هرمزگان طی پیامی عید سعید قربان ، عید بندگی و مغفرت الهی را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، در متن پیام مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت عید سعید قربان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عید سعید قربان،عید تقرب به حضرت حق، رویش نور ایمان در دلهای آگاه مسلمین و پیروی از سنت ابراهیمی است. عید قربانی کردن هوی نفس در پیشگاه پروردگار عظیم و پیوستن به دریای بیکران رحمت اوست. عید قربان پاک ترین عیدهاست ، عید سرسپردگی و بندگی است. عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.

عیدالاضحی جلوه‌گاه تسلیم، سرسپردگی، عشق و علاقه مخلوق به معبود جل جلاله است که با ایثار عزیزترین و گرانبهاترین دارایی و مکنت خود در پیشگاه قادر متعال، ترجمان نوینی از بندگی و خضوع در پهنه گیتی خلق شد. حضرت ابراهیم(ع) با شناخت قلبی، ایمان راسخ و عشق به معبود، با پذیرش امر الهی و بندگی خالصانه خداوند متعال به مقام قرب الهی نائل گردید.

روزی که خداوند سبحان خلیل خویش را به آزمونی سخت فراخواند تا روحش را ازپرتو عشق الهی منور سازد. دهمین روز ازماه ذی الحجه سالروز مرور زیباترین درس عبودیت در مکتب پیامبری وارسته است که فرزند خویش را به مسلخ عشق برد تا بشریت بیاموزد برای رهایی از اسارت نفس ورسیدن به قرب الهی می بایست از بند حصار وابستگی‌ها رها شد.

اینجانب فرارسیدن عید سعید قربان ، باشکوه‌ترین و زیباترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود و عالیترین مرحله بندگی و عبودیت به درگاه حضرت باریتعالی را به مسلمانان ، مردم شریف استان ، جامعه شیلاتی تبریک و تهنیت عرض می نمایم از درگاه ایزد احدیت توفیق درک واقعی پیام این عید اضحی که همانا ایثار، فداکاری، وحدت و دلدادگی و بندگی بر آستان حضرت دوست است و همچنین کسب معنویت و بهره مندی بیشتر از فیوضات این روز عزیز را مسئلت می نمایم.

مسعودبارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/ldxwa