تقدیر مدیرکل شیلات هرمزگان از صیادان فداکار و ناجی قشمی

Untitled.jpg

با حضور مدیرکل شیلات هرمزگان و معاونین اداره کل شیلات استان ازصیادان فداکار و ناجی قشمی (عبدالصمد صالحی گوری مالک شناور صیادی وبه ناخدایی راشد پور هنگامی با همکاری محمد قوی دل رئیس هیئت مدیره تعاونی صیادی باسعیدو) که جان پنج تن از هموطنان که در طوفان اخیر غرب استان در حال غرق شدن بودن نجات دادند،تقدیربعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه قایق صيادي حمیران از توابع بندرلنگه دردریا با ۵سرنشین که از صیادان زحمتکش درحال غرق شدن بودند گفت : خوشبختانه با حضور به موقع صیادان ناجی و فداکار قشمی توسط لنج صیادی به مالکیت عبدالصمد صالحی گوری وبه ناخدایی راشد پور هنگامی و محمد قوی دل رئیس هیئت مدیره تعاونی صیادی باسعیدو نجات و به اسکله انتقال داده شدند.

مسعود بارانی با بیان اینکه صیادان از اقشار زحمت کش و پر تلاش جامعه هستند، تصریح کرد: بی شک حمایت جامعه صیادی یکی از اولویت‌های شیلات هرمزگان است که همواره در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

بارانی با اشاره به اینکه کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان موهبتی است که خداوند بزرگ نصیب هر کسی نخواهد کرد ضمن تبریک کسب این افتخار به جامعه شیلاتی و به ویژه جامعه صیادی استان و کشور گفت: همه صیادان استان هرمزگان شایان تقدیر هستند و بی شک وظیفه اصلی شیلات استان خدمت به این عزیزان است.

در پایان مدیر کل شیلات هرمزگان با اهداء لوح سپاس از زحمات این صیادان فداکار تقدیر بعمل آورد.

http://shilathormozgan.ir/ww0pi