در راستای ارتقای تعامل و همکاری در زمینه توسعه دریا محور:

دیدار مدیر کل شیلات هرمزگان بارئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان

00.jpg

مدیر کل شیلات هرمزگان بارییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در راستای ارتقای تعامل و همکاری در زمینه توسعه دریا محور دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،مسعود بارانی در این دیدار با بیان اینکه خوشبختانه با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و فعالیت های دولت مردمی در سال های اخیر شیلات هرمزگان توانسته گام های خوبی را در زمینه معرفی و بهره وری از فرصت ها و زمینه های سرمایه گذاری شیلاتی بردارد .

وی با اشاره به اهمیت تسهیل در سرمایه گذاری گفت: هماهنگی هر چه بیشتر بین دستگاه های اجرایی بدون شک گامی اساسی و موثر در تسهیل سرمایه گذاری خواهد بود.

بارانی با بیان اینکه تمامی جوامع برای بهره‌مندی از تخصص و دانش کارشناسان علوم و فنون مختلف نیاز به سازماندهی و رویکردی نظام‌مند دارند گفت: تقویت ارتباط بین اداره کل شیلات هرمزگان، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان و سرمایه گذاران می تواند گامی مهم در سهولت سرمایه گذاری و بهره برداری باشد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان همچون دیگر نظام‌های موجود در کشور نهادی صنفی- تخصصی است که رسالت سازماندهی دانش‌آموختگان کشاورزی و منابع طبیعی را به منظور استفاده حداکثری و صحیح از علوم و فنون مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در فعالیتهای کشاورزی بر عهده دارد.

حمید رضا نصیری در ادامه با بیان اینکه تعامل خوب و سازنده ای بین شیلات هرمزگان و نظام مهندسی استان بر قرار است تصریح کرد: خوشبختانه شاهد رشد چشمگیر فعالیت ها و دست آوردهای شیلاتی هستیم که نقش مهمی در ارتقای جاگاه کشاورزی،شیلاتی و منابع طبیعی استان داشته است.

http://shilathormozgan.ir/us2o3