به میزبانی اداره شیلات شهرستان بندرعباس:

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیران اداره کل شیلات هرمزگان // ارتقای خدمت به بهره برداران و رفع دغدغه های کارکنان در دستور کار شیلات هرمزگان

56042765-8139-44ED-9A57-BB90073AFD66.jpeg

مدیرکل شیلات هرمزگان از برگزاری جلسه شورای مدیران شیلات هرمزگان با حضور مدیر کل شیلات هرمزگان،معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات هرمزگان، معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان و مدیران ستادی اداره کل شیلات هرمزگان در شیلات شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،مسعود بارانی با اشاره به ظرفیت ها و فعالیت های خوب شیلاتی استان هرمزگان خاطر نشان شد: امروز فعالیت های شیلاتی در استان هرمزگان به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه استان مطرح است که این مهم بیانگر نقش پر اهمیت و وظیفه سنگین کارکنان شیلات هرمزگان است.

وی با اشاره به اینکه شیلات هرمزگان با وجود کمبود نیروی انسانی شاهد رشد و توسعه در بخش های شیلاتی است گفت: بدون شک همت و تلاش کارکنان شیلات استان در کنار حمایت ها و توجهات سازمان شیلات ایران،استانداری هرمزگان و دیگر دستگاه ها نقش اساسی در این موضوع دارد.

بارانی با تاکید بر اینکه ارتقای خدمت رسانی به جامعه بهره برداری به ویژه جامعه شریف صیادی و آبزی پروری باید در دستور کار شیلات استان باشد، رفع دغدغه های کارکنان شیلات را نیز در دستور کار مدیران شیلاتی هرمزگان قرار داد.

مدیرکل شیلات هرمزگان در این نشست به بررسی نقاط قوت و ضعف مجموعه شیلات در انجام وظایف سازمانی پرداخت و هر یک از مدیران حاضر به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

گفتنی است همچنین در این نشست رئیس شیلات شهرستان به بیان مشکلات،مسائل و پیشنهادات خود در مسیر توسعه و ارتقای شیلات شهرستان بندرعباس پرداخت.

http://shilathormozgan.ir/u7uw7