نشست مدیر کل شیلات هرمزگان با جامعه صیادی شرق شهرستان جاسک//بازدید از بندر صیادی گوگسر//خدمت به جامعه صیادی اولویت اصلی مدیریت شیلات در جاسک

IMG_4803.jpeg

مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهيگيري شیلات هرمزگان،مسئول حقوقی شیلات هرمزگان، سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان،رئیس گروه فنی شیلات هرمزگان ، رئیس شیلات شهرستان جاسک و جمعی از مدیران شیلات هرمزگان ضمن بازدید از بندر صیادی گوگسر، با جمعی از بزرگان و نمایندگان جامعه صیادی شرق جاسک دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی با اشاره به اهیمت صید و صیادی و جایگاه فعالیت صیادی در شهرستان جاسک گفت: صید و صیادی یکی از محورهای اساسی توسعه و اشتغال در شهرستان جاسک است و تثبیت اشتغال صیادان در حوزه صیادی نیازمند حمایت بیش از پیش از صیادان زحمت کش است.

وی با بیان اینکه شهرستان جاسک با بهره مندی از حدود هزار فروند شناور صیادی و بالغ بر پنج هزار نفر صیاد نقش بسزایی در صید وصیادی استان دارد گفت: شهرستان جاسک سالانه بالغ بر ۵۵ هزار تن از میزان صید استان را به خود اختصاص داده است.

وی تسریع و ارتقا در خدمات دهی به جامعه صیادی، پیگیری و حل مسائل، مشکلات و موانع تولید در حوزه صید و صیادی، ساماندهی بیش از پیش بنادر و مراکز تخلیه صید این شهرستان، ارتقای ایمنی، تکمیل و تجهیز بندر صیادی گوگسر، بهسازی و زیباسازی بندر صیادی گوگسر، ایجاد مراکز خدماتی مانند فروشگاه در بندر صیادی و ... از اهم موضوعات مطرح شده در این بازدید و نشست خواند.

مدیر کل شیلات هرمزگان همچنین افزود: بندر صیادی گوگسر با بیش از ۴۰ فروند شناور لنج صیادی و۱۰۰فروند قایق صیادی، نقش مهمی در صید و صیادی شرق استان دارد.

گفتی است در این دیدار و بازدید جمعی از  صیادان و نمایندگان جامعه صیادی به بیان پیشنهادات، مسائل و مشکلات خود پرداختند‌‌.

http://shilathormozgan.ir/kaslm