پیام تبریک سرپرست شیلات هرمزگان به مناسبت روز ارتش

59.jpg

سرپرست شیلات هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، در متن پیام مسعود بارانی سرپرست شیلات هرمزگان آمده است :

بسمه تعالی

۲۹ فروردین، مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های دلاور مردان نیروی زمینی ارتش است. دلاورانی که مراتب قدرت، عزت و شجاعت آنها تا زمین و زمان باقی است در برگهای زرین تاریخ خواهد درخشید.

و چه نیکو فرمودند امام راحل(ره) که «ارتش ما همان ارتشی است که در اوج تصمیم جاودانه خود، حصار تعبد طاغوت را شکست» و در روند همین بالندگی ها و جوشش نبوغ این لشکر الهی است که مقام معظم رهبری نیز آن را یک ارتش«کارآمدی» می دانند که توانسته است تجربه های با ارزشی را در میدانهای جنگ نشان بدهد و برای خود افتخار کسب کند.

ارتش غیرتمند در طول دوران دفاع مقدس هزاران شهید، جانباز و ایثارگر را در راه حفظ عزت و استقلال میهن اسلامی و شرافت ملت ایران تقدیم کرد و در این راه پیشینه درخشانی را از خود برجای نهاده و همچنان نیز در مسیر عزت و اقتدار کشور و حفظ تمامیت ارضی دلیرمردانی را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است

اینجانب روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمامی فرماندهان، کارکنان و خانواده‌ گرانقدر شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین تبریک عرض نموده و از درگاه رفیع خداوند متعال و در سایـه عنایت حضرت ولی عصر(عج) تـوفیـق روزافـزون تمامی فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می‌نمایم.

مسعود بارانی

سرپرست شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/l7quz