در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲:

دیدار سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس

20.jpg

سرپرست شیلات هرمزگان به همراه جمعی از مسئولان شیلات هرمزگان با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبادی ، با اشاره به اهمیت و جایگاه شیلات هرمزگان در کشور و به ویژه در استان هرمزگان به بیان رهنمودهایی در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های سازمانی اداره کل شیلات هرمزگان پرداختند.

امام جمعه بندرعباس گفت : فعالیت های شیلاتی در صدر فعالیت های اقتصادی استان هرمزگان قرار دارد و باید نگاه ویژه ای به فعالیت های شیلاتی در استان هرمزگان باشد.

در ادامه سرپرست شیلات هرمزگان به تشریح دست آورد ها، اقدامات و عملکرد شیلات هرمزگان پرداخت و گفت: خوشبختانه فعالیت های شیلات در استان هرمزگان منجر به برخورداری هرمزگان رتبه اول تولیدات شیلاتی کشور شده است.

مسعود بارانی با اشاره به اینکه استان هرمزگان با ۲۰ بندر صیادی و صید سالانه افزون بر ۳۱۵ هزار تن انواع آبزی، ۳۰ درصد بنادر صیادی و ۳۶ درصد صید انواع آبزیان کشور را به خود اختصاص داده است که این آمارها نشان از جایگاه و اهمیت فعالیت‌های شیلاتی این استان در کشور دارد.

وی افزود: استان هرمزگان با ۲ هزار و ۲۰۰کیلومتر مرز آبی و دریایی با ۱۴ جزیره بیشترین فعالیت صید و صیادی در کشور و بیشترین ظرفیت تولید میگوی پرورشی کشور و ماهي در قفس را داراست و بالغ بر ۴۰هزار نقر اشتغال ایجاد کرده است.

http://shilathormozgan.ir/lsdx4