در دیدار سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان با مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در هرمزگان مطرح شد:

رسانه ها بازوی توانمند شیلات هرمزگان در بیان دست آوردها و برنامه ها

30.jpg

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان با مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) هرمزگان در راستای افزایش تعاملات و همکاری ها در بیان دست آوردها و عملکرد دولت در حوزه شیلات هرمزگان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی با اشاره به جایگاه فعالیت های شیلاتی در استان هرمزگان تصریح کرد: خوشبختانه استان هرمزگان در حوزه شیلات جز استان های برتر و پیشرو کشور است که یقیناً رسانه نقش مهمی در تبیین این مهم دارد.

وی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه را پیشگامان در هدایت و روشنگری افکار عمومی و اطلاع رسانی خواند و تصریح کرد: در شرایطی که با پیشرفت فناوری‌ها انواع رسانه‌ها توسعه یافته و نفوذ فرهنگی ابعاد جدید یافته است نقش و وظیفه رسانه و اصحاب توانمند آن بیش از پیش گذشته اهمیت یافته است و امید داریم شیلات هرمزگان بتواند به خوبی از ظرفیت های توانمند رسانه ای استان بهره مند گردد.

بارانی هرمزگان را استانی برخوردار از حیث رسانه خواند و گفت: بی شک رسانه ها پل و میانبری برای توسعه و ارتقای شیلات هستند که امید داریم بتوانیم از این ظرفیت خوب رسانه ای استان برای بیان دست آوردها و ظرفیت های غنی شیلاتی استان با یاری و تعامل بهره مند شویم.

مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) حرکت در مسیر برنامه‌های تحولی دولت، ، پوشش خبری کیفی ، نوآوری در سبک ارائه محتوا و حرکت به سوی تولید و عرضه محتواهای فاخر را از جمله برنامه های رسانه ای پیش رو برای شیلات استان خواند.

بهشتیان افزود: امید است با اهتمام به انعکاس دستاوردهای دولت مردمی و پرداختن شایسته به مطالبات عمومی جامعه و حضور قوی و مؤثر در صحنه‌های خبری و همچنین با استفاده از ظرفیت‌های استانی، در مسیر تقویت امید، اعتماد و سرمایه اجتماعی و ارتقای جایگاه حرفه‌ای ایرنا موفق باشید.

http://shilathormozgan.ir/uwfoi