سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان در دیدار با خانواده شهدا به مناسبت روز شهدا:

شهدا با نثار خون خود از آئین حق پاسداری کردند // حرکت در مسیر شهدا،راه پیشرفت و توسعه است

22.jpg

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان به همراه جمعی از مسئولین شیلات هرمزگان  در دیدار با خانواده سردار شهید عیسی بهرامی گفت: شهدا با نثار خون خود از آئین حق پاسداری کردند و بی شک حرکت در مسیر شهدا،راه پیشرفت و توسعه است.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی هدف از دیدار با خانواده شهدا را یادگیری ایثار و فداکاری خواند و گفت: شهدا از نعمت‌های انقلاب هستند آن‌ها مسیر حرکت و راه سعادت را به ما نشان دادند،ما ادامه دهنده راه شهدا و قدردان رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و خون ارزشمند آن‌ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شهدا از جان عزیزشان برای اسلام، انقلاب و مردم گذشتند گفت: این مهم بر ضرورت یادآوری این رشادت ها و از خود گذشتگی تاکید می کند و امروز ما عزت و آزادی کشور را مدیون شهدا و خانواده هایشان هستیم و خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند .

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا ، روحیه خدمت‌گذاری در جامعه را دوچندان می‌کند، یادآورشد: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام موسی خاندل با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلابند، اظهارداشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

در این مراسم، یاد و خاطره فداکاری های شهید عیسی بهرامی زنده نگه داشته شد و از صبوری و دلتنگی های خانواده شهید و ایثار آنها سخن به میان آمد.

گفتنی است سردار شهید عیسی بهرامی،از کارکنان و افتخارات شیلات هرمزگان است که در سال 1365 در عملیات والفجر هشت در فاو عراق به درجه رفیع شهادت رسیدند.

http://shilathormozgan.ir/gc9y2