دیدار سرپرست شیلات هرمزگان با رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان

21.jpg

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان با رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان در جهت ارتقای تعاملات ، خدمات رسانی به بهره برداران و رفع موانع و مشکلات تولید و توسعه شیلاتی استان دیدارکردند.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی در این دیدار با بیان اینکه خوشبختانه با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و فعالیت های دولت مردمی در سال های اخیر شیلات هرمزگان توانسته گام های خوبی را در زمینه بهره برداری از ظرفیت های شیلاتی، رونق اقتصادی و اشتغال زایی شیلاتی بردارد .

وی با بیان اینکه تمامی جوامع برای بهره‌مندی از تخصص و دانش کارشناسان علوم و فنون مختلف نیاز به سازماندهی و رویکردی نظام‌مند دارند گفت :تقویت ارتباط بین اداره کل شیلات هرمزگان، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان و سرمایه گذاران می تواند گامی مهم در سهولت بهره برداری باشد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان همچون دیگر نظام‌های موجود در کشور نهادی صنفی- تخصصی است که رسالت سازماندهی دانش‌آموختگان کشاورزی و منابع طبیعی را به منظور استفاده حداکثری و صحیح از علوم و فنون مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در فعالیتهای کشاورزی بر عهده دارد.

حمید رضا نصیری در ادامه با بیان اینکه تعامل خوب و سازنده ای بین شیلات هرمزگان و نظام مهندسی استان بر قرار است تصریح کرد: خوشبختانه با مدیریت خوب شیلات هرمزگان در استان انتظار می رود شاهد رشد و ارتقای فعالیت های شیلاتی استان باشیم.

http://shilathormozgan.ir/3gaun