سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان خبر داد:

عرضه مستقیم ماهی در راستای تنظیم بازار از 23 اسفند تا 5 فرودین به جز روزهای نامساعد جوی

20.jpg

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان از عرضه مستقیم ماهی در راستای تنظیم بازار از 23 اسفند تا 5 فرودین با همکاری اداره کل شیلات استان، اداره کل دامپزشکی هرمزگان، اتحادیه تعاونی های صیادی استان و تعاونی های صیادی هرمزگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی گفت: با پیگیری و تلاش صورت گرفته و در جهت تنظیم قیمت از 23 اسفندماه جاری شاهد عرضه آبزیان به صورت مستقیم و بانرخ صیادی با حمایت اتحادیه تعاونی صیادان هرمزگان،جامعه صیادی ،هایپر گمبرون و شیلات هرمزگان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مصرف غذاهاي دريايي به ويژه ماهي در سلامت افراد نقش بسزایی دارد تصريح كرد: به طور يقين توزيع ماهي به صورت مستقيم و با قيمت مناسب تاثير بسزايي در افزايش سهم پروتئين دريايي در سبد غذایی خانواده هاي هرمزگاني خواهد داشت.

بارانی با بیان اینکه این ماهیان تازه از شهرستان‌های مختلف استان از جمله جاسک، سیریک،قشم، بندرلنگه و ... توسط تعاونی های صیادی به بندرعباس آورده می شود، اظهار کرد: شهروندان می توانند انواع ماهی مورد نیاز خود را مانند هوور، شهری، سنگسر، زرده، سارم، حلوا سیاه، ماهیان گرگوری و... خریداری کنند و در سبد غذایی خود قرار دهند.

http://shilathormozgan.ir/fceez