سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان، درجلسه شورای مدیران شیلات استان مطرح کرد:

رضایت مندی جامعه بهره بردار شیلاتی در دستور کار شیلات شهرستان‌ ها

20.jpg

با حضور سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان ، معاون برنامه ریزی و منابع شیلات هرمزگان ، معاون صید شیلات هرمزگان،سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، روسای ادارت مستقل و روسای شیلات شهرستان ها و جمعی از مسئولین شیلات هرمزگان در سالن جلسات شیلات استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان در این جلسه با بیان اینکه شیلات هرمزگان مجموعه ای از توانمدی های تولید، اشتغال و ارز آوری را به خود اختصاص داده است تصریح کرد: کسب رضایت جامعه بهره بردار شیلات استات در دستور کار همه شیلات شهرستانها و مجموعه شیلات هرمزگان است.

مسعود بارانی با اشاره به اینکه تحقق برنامه تحولی سازمان شیلات ایران از اولیت های مهم شیلات استات است گفت: بی شک فعالیت های بخش شیلات می تواند محور توسعه بیش از پیش استان و شهرستان های هرمزگان قرار گیرد.

مسعود بارانی با اشاره به تحول چشمگیری که در شیلات در سال های اخیر صورت گرفته است گفت: یقیناً براساس برنامه تحولی و با حمایت های موجود سازمان شیلات ایران،استانداری هرمزگان و مجموعه جهاد کشاورزی شاهد ارتقای تولیدات شیلاتی و فعالیت های شیلاتی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان با وجود جامعه صیادی گسترده، تشکل های صیادی موفق، تولیدات صید بسیار خوب، ناوگان صیادی موفق و ... الگویی موفق در حوزه صید و صیادی است و رتبه اول صید کشور را به خود اختصاص دارد افزود: امید داریم با توجه به ظرفیت های صیادی و آبزی پروری به ویژه پرورش میگو و ماهی شاهد ارتقای جایگاه شیلات باشیم.

در ادامه معاونین و روئسای شیلات شهرستان ها به بیان مسائل و مشکلات پیش روی خود و همچنین راهکارهایی در جهت حل آنها پرداختند.

در پایان دیدگاه ها و پیشنهادات در راستای ارتقای فعالیت های شیلات از سوی مسئولین حاضر بیان شد و پس از آن، به بیان راهکارهای بهبود بخش فعالیت های شیلاتی پرداخته شد.

http://shilathormozgan.ir/2es0q