پیام تبریک سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

20.jpg

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان در متن پیام مسعود بارانی سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمْ الْوَارِثِینَ

روز میلاد حضرت مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف)، روز جهانی مستضعفان نامیده شده است و به یقین روزی است که وعده خداوند درباره مستضعفان به حقیقت خواهد رسید و خداوند رهبری مستضعفان را به فردی صالح خواهد سپرد تا به میراث الهی دست یابند و آنان به امید ظهور منجی خود و پایان یافتن ظلم و ستم در جهان به جشن می نشینند .

نیمه شعبان، مطلع خورشید فروزان حضرت مهدی (عج) در ظلمت تاریخ ، عید منتظران وراثت زمین برای مستضعفان و شکست سلطه جبّاران و افروختن چراغ شوق در دل مسلمانان و امید بخشیدن به محرومان است.

نام گذاری روز میلاد یگانه منجی عالم بشریت به عنوان هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) انتخابی بجا و شایسته بوده و در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی این عزیزان در صیانت از ارزش های ناب دین مبین اسلام است.

اینجانب، میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) را به مردم شریف و ولائی استان هرمزگان ، جامعه شیلاتی ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، همکاران خدوم و سربازان گمنام امام زمان(ع) تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه مومنین مسئلت می‌نمایم.

مسعود بارانی

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/ocxa4