تقدیر سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان از سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان و کارکنان یگان حفاظت شیلات استان

photo_۲۰۲۳-۰۲-۰۷_۱۱-۲۴-۱۵.jpg

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان از مجموعه یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان به جهت اقدامات خوب و مناسب در برخورد با صیدو صیادی غیرمجاز در سال جاری تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ساسان صادقی با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی و تجهیزات این یگان در کنار گستردگی نوارساحلی ،برخورداری این استان از بزرگترین ناوگان صیادی کشور ، بیشترین صیاد و بنادر صیادی در سطح کشور گفت: احساس مسئولیت کارکنان یگان حفاظت منابع آبزیان در برخورد با صیدو صیادی غیرمجاز جای تقدیر و تشکر دارد.

صادقی با بیان اینکه کارکنان یگان حفاظت منابع آبزیان در جایگاه بزرگ خدمت به مردم قرار دارند، گفت: یگان حفاظت از مشاغل بسیار مهم و با ارزش و خدمت در یگان حفاظت وظیفه ای سنگین و مسئولیتی خطیر است که بایستی با اتکا به خداوند منان، بهره‌گیری از منویات ولی فقیه و رعایت قانون انجام شود.

وی انگیزه کافی در کار، خویشتن‌داری، نظم، ،شجاعت و پاکدستی را از شاخصه‌های خدمت در یگان حفاظت برشمرد و از عملکرد مثبت سرپرست یگان حفاظت و کارکنان این مجموعه تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است در انتهای این مراسم با اهدای لوح و هدیه به پرسنل یگان حفاظت شیلات استان ، از زحمات سروان مهرداد رامش جان سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان، مسلم سرخانی زاده، رضا زارعی و عمار بهرامی از پرسنل یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان تقدیر به عمل آمد.

http://shilathormozgan.ir/ktgrv