دیدار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان شیلات ایران با جمعی از کارکنان اداره کل شیلات استان هرمزگان

index.jpg

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان شیلات ایران با حضور سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان ، معاون برنامه ریزی و منابع شیلات هرمزگان با جمعی از پرسنل شیلات استان هرمزگان در سالن جلسات اداره کل دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان شیلات ایران ضمن عرض تسليت به مناسبت سالروز شهادت اما م هادي عليه السلام و تبريك فرارسيدن ماه مبارك رجب گفت: ماه رجب بهترين فرصت براي راز و نياز با خداوند مي با شد و ماه رحمت، بركت و عافيت ا ست که هر فردی می تواند با بهر‌ه‌مندی از باران بی‌کران رحمت الهی از فیوضات این ماه برخوردار شود و توشه‌ای برای دنیا و آخرت خود به ‌دست آورد.

حجت الاسلام والمسلمین فتاحی با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت : انقلاب اسلامی به رهبری پیامبرگونه احیاگر اسلام ناب محمدی و حضرت امام‌ خمینی(ره) معجزه قرن و مهم‌ترین رویداد سیاسی و اجتماعی منطقه‌ای و بین‌المللی بود که در یوم‌الله بیست و دوم بهمن ‌ماه هزار و سیصد و پنجاه و هفت هجری شمسی به پیروزی رسید .

وی با اشاره به فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به ‌منزله تبلور بلوغ، نماد، رشد و تکامل می باشد افزود: در گذر بیش از چهار دهه‌ای خود، دستاوردهای فراوانی داشته ‌است که در راس آن‌ها، قطع کامل وابستگی‌های سیاسی، فرهنگی از بیگانگان، رشد صنعتی اقتصادی، آزادی توأم با مسئولیت انسانی، خودباوری، استقلال‌طلبی و عدالت‌خواهی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان شیلات ایران با بیان اینکه نیروی انسانی ارزشمند و انگیزه مند در کیفیت بهره وری سازمان می تواند موثر باشد گفت : خوشبختانه شیلات هرمزگان با داشتن نیروهای با استعداد و مهارت نیروی انسانی توانسته گامهای خوبی در زمینه های شیلاتی بردارد.

در ادامه سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان با اشاره به بسترهای دریایی مناسبی برای توسعه اقتصاد دریامحور دراستان به عنوان شناسنامه شیلات کشور وجود دارد که نیازمند نگاه ویژه و ساماندهی مطلوب تری است.

دکتر ساسان صادقی با اشاره به اینکه استان هرمزگان یکی از قطب‌های شیلاتی کشور است، گفت: این استان با تولید ۳۷۰ هزار تُن مجموع صید و صیادی و آبزی پروری رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است که این آمار نشان از جایگاه و اهمیت فعالیت‌های شیلاتی این استان در کشور را دارد.

وی با اشاره به وجود ۲۲۰۰ کیلومتر مرز آبی در این استان افزود: استان هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی درخصوص توسعه پرورش میگو، پرورش ماهیان دریایی، پرورش ماهی در آب‌های داخلی و نیز صید و صیادی و همچنین پرورش سایر آبزیان دارد که می‌تواند یکی از محور‌های مهم شکوفایی رونق و جهش تولید در این استان باشد که خوشبختانه شیلات استان توانسته در این مسیر گام‌های مهمی را بردارد.

گفتنی است در این دیدار صمیمی پرسنل اداره کل شیلات استان به بیان مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف پرداختند .

http://shilathormozgan.ir/xktfj