پیام سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

photo_۲۰۲۲-۰۱-۰۳_۰۷-۱۱-۲۵.jpg

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان طی پیامی سالروز شهادت سردار سرافراز جهان اسلام و سرباز صادق و فداکار دین و قرآن، نظامی مؤمن و پارسا و پرهیزکار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، در متن پیام دکتر ساسان صادقی، سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

 

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شجاع و رشید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سالها مجاهدت خالصانه و شجاعانه و نقش آفرینی های ماندگار و پرافتخار در راه اعتلای اسلام، به آرزوی دیرینه خود رسید و ایشان را سرانجام در کنار دیگر برادران شهیدش قرار داد ، شهادت او پیام مظلومیت ایران و رسوایی متجاوزانی شد که به هیچیک از قواعد بین المللی و حقوق کشورها و ملت ها پایبند نیستند و بی‌شک شهادت پاداش مجاهدت او در راه اسلام و ایران است.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یادگار دوران دفاع مقدس، فرماندهی دوستداشتنی، ذوالفقار ولایت، فرزند نجیب و با وفای ایران اسلامی، مرد خستگی ناپذیر میدان‌های جهاد و مبارزه، مالک اشتر زمان، مجاهدی فداکار و فاتح جبهه‌های جنگ با داعش و تروریست ها، حامی محرومان و مظلومان، مرد عمل و اخلاص که تمام وجودش عشق به خدا، ولایت، مردم و ملت بزرگ ایران بود.

بدون شک هر قطره از خون آن بزرگمرد و همرزمان شهیدش، در رگ های هزاران جوان مومن و انقلابی این مرز و بوم خواهد جوشید و جبهه مقاومت پر شورتر از گذشته، مستکبران عالم را مایوس و پشیمان می سازد.

 

اینجانب  سالگرد شهادت سردار دل‌ها و فرمانده قلب‌ها، امیر عاشق و بی‌همتا را خدمت حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدا، همرزمان و دلدادگان در سراسر جهان اسلام به ویژه جامعه شیلات استان و کشور تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

 

ساسان صادقی

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/2sqyr