بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران از بندرصیادی چیروئیه

6.jpg

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به همراه معاون آبزی پروری سازمان شیلات ایران، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع سازمان شیلات ایران، مشاور و مدیرکل امور استانهای سازمان شیلات ایران، مدیر کل شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین شیلات استان از بندرصیادی چیروئیه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، در این بازدید رئیس سازمان شیلات با اشاره به اینکه این شهرستان در حوزه شیلات به ویژه بخش صیدو صیادی از ظرفیت های قابل توجهی برخوردار است خاطرنشان کرد: بهره برداری این بندرصیادی نقش مهمی در توسعه و رونق شیلات دارد.

سید حسین حسینی  با اشاره به پيشرفت ۶۰درصدی این پروژه گفت : با تكميل اين‌پروژه شاهد تسهيل در خدمات دهي به جامعه صيادي و ارتقاي جايگاه بندري خواهيم بود.
حسینی افزود: در این بندر صیادی امکاناتی همچون سایبان صیادی، یخسازی، آبشیرین کن،دفتر صید و تعاونی،آتش نشانی، انبار نگهداری ادوات صید ،جایگاه سوخت، اسکله شناور جهت ساماندهی قایق ها،اسکله تخلیه صید ، حوضچه آرامش و ... برای صیادان زحمتکش  در نظر گرفته شده است.
در ادامه این بازدید ساسان صادقی سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان اظهارداشت :این بندر صیادی با حدود ۹۰ فروند شناور صیادی  در صید و صیادی شهرستان بندرلنگه نقش بسزایی دارد.

گفتنی است بندر صیادی چیروئیه از توابع شهرستان بندرلنگه است و  در ۱۳۰ کیلومتری غرب این شهرستان   قرار دارد.

http://shilathormozgan.ir/i3vak