بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران از بندر صیادی کوهستک و مرکز تخلیه صید گروک در شهرستان سیریک

2.jpg

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به همراه معاون آبزی پروری سازمان شیلات ایران، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع سازمان شیلات ایران، مشاور و مدیرکل امور استانهای سازمان شیلات ایران، مدیر کل شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین شیلات استان از بندر صیادی کوهستک و مرکز تخلیه صید گروک در شهرستان سیریک بازدیدکرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، در این بازدید رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به موقعیت و اهمیت شهرستان سیریک در حوزه شیلات به ویژه صید و صیادی و همچنین صیادی در آب‌های دور گفت: بدون شک داشتن بندر صیادی مجهز و متناسب برای این شهرستان یک ضرورت است‌‌.

سید حسین حسینی با بیان اینکه بندر صیادی کوهستک ظرفیت خوبی برای استفاده در حوزه پشتیبانی مزارع پرورش ماهی دریایی در قفس است گفت: ارتقا و توسعه فعالیت ها در بندر صیادی کوهستک می تواند موجب رونق اقتصادی و خدمات رساني بیشتر به شهروندان شوند.

وی در ادامه بازدید از بندر صیادی کوهستک با اشاره به اینکه  این بندر صیادی  نقش مهمی در خدمات رسانی به صیادان شرق استان دارد بر حفظ و رسیدگی منظم به بندر تاکید کرد .

در ادامه این بازدید ساسان صادقی، سرپرست شیلات هرمزگلان با بیان اینکه بندر صیادی کوهستک به بیش از ۱۵۰ فروند شناور صیادی و همچنین حدود ۸۰۰ نفر صیاد خدمات می دهد گفت: با توجه به موقعیت بندر صیادی کوهستک و ظرفیت های آن این بندر صیادی می تواند به عنوان پشتیبان سایت های پرورش ماهی در دریا به خوبی عمل کند.

http://shilathormozgan.ir/0j90k