مدیر کل شیلات هرمزگان خبر داد:

انتخاب ۵ نمونه ملی بخش کشاورزی استان هرمزگان از حوزه شیلات

33.jpg

مدیر کل شیلات هرمزگان از انتخاب ۵ نمونه ملی بخش کشاورزی استان هرمزگان از حوزه شیلات در سی و ششمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی با حضور رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات و سایر مسئولان کشوری  خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان؛ عبدالرسول دریایی در حاشيه این مراسم گفت: در این مراسم  محمد بادزهره به عنوان نمونه ملی در رشته  صیاد پرس ساین ساردین، محمود مشایخی به عنوان نمونه ملی در بخش تکثیر میگو، حسین یوسفی به عنوان نمونه ملی در بخش پرورش ماهی در قفس، حمد ایرانی به عنوان نمونه ملی بخش صیاد ماهیان تجاری و فیروز دریانورد به عنوان نمونه ملی بخش پرورش میگو کشور معرفی شدند.

وی با بیان اینکه بهره برداران شیلاتی  با کار و تلاش شبانه روزی خود خودکفایی، استقلال کشور و امنیت غذایی مردم را تامین می کنند از همه جامعه شیلاتی استان به پاس زحماتشان در این بخش مهم قدردانی کرد.

 وی از شیلات به عنوان یک محور اصلی و زیربنایی بخش کشاورزی کشور به ویژه استان هرمزگان یاد کرد و تصریح کرد: خوشبختانه دولت مردمی اقدامات شایسته ای برای ارتقای حوزه شیلات در استان هرمزگان داشته است که می توان به حمایت های دولت ،بویژه استانداری ،سازمان شیلات ایران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استان در بازسازی ذخایر آبزیان و ایجاد زیستگاه های مصنوعی، برق رسانی به مجتمع های پرورش میگو، تجهیز و بهسازی بنادر صیادی استان و ..‌ اشاره کرد.

دریایی تصریح کرد: انتخاب ۵ نمونه ملی بخش کشاورزی از حوزه شیلات به خوبی بیانگر اهمیت و فعالیت های شیلات هرمزگان است.

مدیر کل شیلات هرمزگان عنوان کرد: با استعانت از خداوند متعال استان هرمزگان در این جشنواره توانست رتبه نخست بین استان ها در بخش شیلات را نیز کسب کند.

http://shilathormozgan.ir/w5y93