طی پیامی و توسط مدیر کل شیلات هرمزگان صورت گرفت:

قدر دانی از اقدام به موقع دریابانی در متلاشی کردن باند سارقان دریایی مزاحم صیادان هرمزگانی

1.jpg

مدیر کل شیلات هرمزگان با توجه به پیگیریهای انجام شده از اقدام به موقع معاونت سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان، نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی،به ویژه دریابانی هرمزگان که  با عملیات پایگاه دریابانی بندرلنگه  باند سارقان دریایی که اقدام به سرقت از لنج های صیادی می کردند را متلاشی کردن تقدیر کرد‌.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، در متن این پیام آمده است:

سلام علیکم

نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله دریابانی همواره  با اراده ی آهنين و بر اساس دين داری و اخلاق مداری،خدمت به کشور در جهت اقتدار و بالندگی ايران اسلامی با حماسه آفرينی و سلحشوری مدافع راستين نظام ولايی جمهوری اسلامی، مردم و جامعه صیادی استان هرمزگان همت گمارده ايد و بار دیگر آرامش را با  دستگیری سارقان دریایی که بر روی جامعه صیادی تمرکز داشته اند به این قشر زحمت کش برگردانید، برخود لازم می‌دانیم ضمن پاسداشت رشادت های شما عزیزان  کمال تشکر را داشته باشیم.
گرجه بهترین پاداش ها برای انسان مخلص، خشنودی و رضای پروردگار حق تعالی است، لیکن به مصداق حدیث شریف رضوی «من لم یشکر المنعم من المخلوقین، لم یشکر الله عزوجل» بدین وسیله مراتب قدر دانی و سپاس خود را در این امر مهم اعلام می داریم.

 
از خداوند قادر متعال دوام عزت جنابعالی و توفیق آحاد رزمندگان دلاور  جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت فرماندهی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) آرزومندم.

من الله توفیق
عبدالرسول دریایی
مدیر کل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/vhjvr