به همت دولت مردمی، با حمایت استانداری هرمزگان و سازمان شیلات ایران و با پیگیری شیلات هرمزگان در هفته دولت

افتتاح فاز اول مزرعه پرورش میگو اسلامی با اعتباری بالغ بر60 میلیارد تومان در شوردوم بندرعباس

101.jpg

در دومین روز از هفته دولت سال ۱۴۰۱ با حضور استاندار هرمزگان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل شیلات هرمزگان و جمعی از مردم و مسئولین فاز اول مزرعه پرورش میگو اسلامی درشور دوم بندرعباس  با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان افتتاح شد‌.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، استاندار هرمزگان در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه گفت: فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد  تومان و ظرفیت تولید500 تن در سال می باشد.

مهدی دوستی با اشاره به اینکه استان هرمزگان رتبه اول تولید آبزیان پرورشی دریایی را به خود اختصاص داده است  اظهار داشت :  این پروژه برای بالغ بر46 نفر اشتغال زایی ایجاد کرده است.

در ادامه مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه این استان یکی از ظرفیت های مهم پرورش میگو است گفت : افزایش تولید و ایجادو حفظ اشتغال مستقیم و غیر مستقیم از مهم ترین مزایای این طرح است.

عبدالرسول دریایی با تاکید بر اینکه استان ظرفیت های بسیار خوبی در خصوص توسعه پرورش میگو را دارد گفت : خوشبختانه شیلات استان توانسته با حمایت های دولت مردمی، استانداری و سازمان شیلات ایران  گام های خوبی را در این راستا بردارد.

گفتنی است در هفته دولت امسال  ۹  پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۱۸۷ نفر افتتاح و همچنین عملیلات اجرایی پنج پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر 896 میلیارد تومان و پیش بینی اشتغالزایی 452 نفر در استان هرمزگان آغاز می شود

http://shilathormozgan.ir/8faxa