به همت دولت مردمی، با حمایت سازمان شیلات ایران و با پیگیری شیلات هرمزگان در هفته دولت :

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بهسازی و لایروبی بندر صیادی رمچاه با اعتباری بالغ بر ۴۰میلیارد تومان

60.jpg

در سومین روز از هفته دولت سال ۱۴۰۱ با حضور استاندار هرمزگان، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار، مدیرکل شیلات هرمزگان، ائمه جمعه شهرستان قشم وجمعی از مردم و مسئولین عملیات اجرایی فاز دوم بهسازی و لایروبی بندر صیادی رمچاه-قشم با اعتباری بالغ بر ۴۰میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور محترم آغاز شد.


به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، استاندار هرمزگان در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان شامل بهسازي موج شكن شرقي  به طول ٢٦١ متر، احداث دايك ٦٠٠ متر و جمع آوري موج شكن غربي قديمي  به طول ٢٤٠ متر می شود.

مهدی دوستی این پروژه را  یکی از  پروژه های مهم شیلات استان در سال جاری خواند و تصریح کرد: این پروژه برای حدود ۸۰۰ نفر اشتغال زایی و خدمات دهی ایجاد کرده است.

در ادامه عبدالرسول دریایی مدیرکل شیلات هرمزگان برگزاری یادواره ها و برنامه های هفته دولت  را باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی دانست و گفت: این ایام برای ملت ایران همواره پر خیر و برکت بوده است.

وی گفت:  بندر صیادی رمچاه قشم به بیش از ۳۳۰ نفر صیاد و حدود ۱۱۰ فروند شناور در قالب یک تعاونی صیادی با بیش از ۲۱ هزار تن صید خدمات دهی می کند.

دریایی خاطر نشان شد: بندر صیادی رمچاه با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی خود دارای شرایط ویژه ای است و این شرایط به‌ نوبه خود می‌تواند وضعیت متفاوتی را درزمینه رونق صیادی ، معیشت مردم و جذب توریسم در این شهرستان فراهم کند .

گفتنی است در هفته دولت امسال  ۹  پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۱۸۷ نفر افتتاح و همچنین عملیلات اجرایی پنج پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر 896 میلیارد تومان و پیش بینی اشتغالزایی 452 نفر در استان هرمزگان آغاز می شود.

http://shilathormozgan.ir/28rd8