مدیر کل شیلات هرمزگان، درجلسه شورای مدیران شیلات استان مطرح کرد:

تحقق برنامه تحولی سازمان شیلات ایران اولویت اول شیلات هرمزگان

1.jpg

با حضور مدیرکل شیلات هرمزگان ، معاون برنامه ریزی و منابع شیلات هرمزگان ، معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان ، معاون صید شیلات هرمزگان ، روسای شیلات شهرستان ها و جمعی از مسئولین شیلات هرمزگان با محوریت تحقق برنامه تحولی سازمان شیلات ایران اولویت اول شیلات استان در سالن جلسات اداره کل شیلات هرمزگان برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به ظرفیت های موجود در بخش آبزی پروری وصیدوصیادی گفت :بی شک فعالیت های بخش شیلات می تواند محور توسعه بیش از پیش استان و شهرستان قرار گیرد.

عبدالرسول دریایی با اشاره به تحول چشمگیری که در شیلات در سال های اخیر صورت گرفته است گفت : براساس برنامه تحولی و با حمایت های سازمان شیلات ایران در این راستا برنامه ها و تولیدات شیلات توسعه می یابد.

در ادامه معاونین و رئیس شیلات شهرستان ها پس از ارائه گزارش عملکرد خود به بیان مسائل و مشکلات پیش روی خود و همچنین راهکارهای حل آنها پرداختند.

در پایان دیدگاه ها و پیشنهادات در راستای ارتقای فعالیت های شیلات از سوی مسئولین حاضر بیان شد و پس از آن به بیان راهکارهای بهبود بیش از پیش و ارتقای فعالیت های شیلاتی پرداخته شد.

http://shilathormozgan.ir/wunwt