در دیدار مدیر کل شیلات هرمزگان با امام جمعه شهرستان پارسیان مطرح شد:

تداوم توسعه فعالیت‌های شیلاتی رشد و ارتقای پارسیان در شاخص‌های تولید و اشتغال را به دنبال دارد // توجه بیشتر به آبزی پروری در راستای کاهش فشار بر ذخایر آبزیان دریا و همچنین ارتقای امنیت غذایی

12.jpg


مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه رئیس شیلات شهرستان پارسیان  با امام جمعه شهرستان پارسیان در راستای بررسی ظرفیت‌های شیلاتی در جهت توسعه بیش از پیش این شهرستان و راهکارهای رفع موانع و مشکلات توسعه شیلاتی این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومي شيلات هرمزگان، در این دیدار امام جمعه پارسیان با اشاره به اهمیت و تاثیر حضور مسئولین در شهرستان ها گفت: بدون شک حضور مسئولین شیلاتی در شهرستان پارسیان موجب دلگرمی مردم شده است و بی شک نقش بسزایی در توسعه این شهرستان و رفع مشکلات پیش رو داشته است.


حجت الاسلام محمد بارانی گفت:  با تداوم توسعه  فعالیت‌های شیلاتی به ویژه با وجود تعامل و پیگیری و رفع موانع موجود، شاهد رشد و ارتقای حوزه شیلات شهرستان پارسیان در شاخص‌های تولید و اشتغال خواهیم بود.

وی ظرفیت بالای شیلات در حوزه های مختلف شهرستان پارسیان مسیر خوبی برای توسعه خواند .

امام جمعه پارسیان توسعه اقتصاد و اشتغال در شهرستان پارسیان را لازمه توسعه همه جانبه پارسیان خواند افزود: امید است با تعامل و راهکارهای مطرح شده شاهد رفع مسائل پیش روی مردم باشیم.


مدیر کل شیلات هرمزگان در ادامه با اشاره به فشاری که بر روی ذخایر آبزیان به دلیل افزایش بهره برداری صید و صیادی در همه دنیا وجود دارد تصریح کرد: نیاز است به آبزی پروری در راستای کاهش فشار بر ذخایر طبیعی دریا و همچنین ارتقای امنیت غذایی توجه ای ویژه ای تری شود.

عبدالرسول دریایی ضمن اعلام حمایت از سیاست‌گذاری‌های اجرایی توسعه اشتغال و افزایش تولید با رویکرد مردم محور جهت ایجاد اشتغال و درآمدزایی افزود: از تمام فعالیت‌های تولیدی و اشتغال‌زای شیلاتی به  ویژه فعالیت های دانش‌بنیان به خوبی استقبال می‌کنیم.

وی استعداد خوب پارسیان برای آبزی پروری را یک ظرفیت خواند و گفت: خوشبختانه از سوی شیلات این آمادگی وجود دارد تا مردم سرمایه گذار و علاقه مند ورود به این حوزه را آموزش و به سوی تولید هدایت کند.

http://shilathormozgan.ir/hj6io