پیام تسلیت مدیرکل شیلات استان هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

EA69337F-4FEA-4A31-8F51-EE88EEC2B69E.jpeg

مدیرکل شیلات استان هرمزگان با صدور پیامی، فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان در متن پیام عبدالرسول دریایی مدیرکل شیلات استان هرمزگان آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

“کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا”

عاشورا نمایش پرشکوه عشق است که با ایثار و از خودگذشتگی حسین (ع) و یاران فداکار آن حضرت در صحنه کربلا خلق می‌شود.

کربلا صحنه وقوع حماسه جاویدی است که وجدان انسان‌های آگاه، صلابت آسمانی‌اش را ستایش می‌کند و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می‌آورد.

نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا، آنچنان بر قلب ها تأثیر گذارده است که هر سال با فرا رسیدن محرم، خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا، در رگ های تاریخ جوششی تازه می یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده تر و تشنگان حقیقت را شیفته تر می سازد.

محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشر است . ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی از منکر و ماهی است که باید از آن درسهای زندگی را آموخت و واقعیت اسلام را دریافت و با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه زنده عاشورا را یاد آور شد.
برماست که به تأسی از « کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا » ماهیت عبادی و سیاسی جنبش الهی اباعبدالله الحسین (ع) را با جهاد تبیین به منصه ظهور جهانیان گذاریم تا برای همه اعصار و زمان‌ها ، نهضت حسینی جریانی جهان شمول بر حقانیت عدالت و حق گستری اسلام و سیره پیامبر اعظم (ص) باشد.

اینجانب در پایان فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به تمامی مسلمانان و عاشقان اهل بیت (ع) به ویژه مردم شریف استان و جامعه شیلاتی تسلیت عرض نموده و امیدوارم با الطاف ویژه الهی در زمره پیروان راستین مکتب سالار شهیدان قرار بگیریم.

عبدالرسول دریایی
مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/8wpt7