پیام تبریک مدیرکل شیلات استان هرمزگان به مناسبت عید سعید قربان

34F9E901-7457-47D3-9B6B-A7C899C11EDA.jpeg

مدیرکل شیلات استان هرمزگان طی پیامی عید سعید قربان ، عید بندگی و مغفرت الهی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، در متن پیام عبدالرسول دریایی مدیرکل شیلات هرمزگان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عید قربان یادآور عبور پیروزمندانه از آزمون سخت و سنگین الهی حضرت خلیل الرحمن(ع) است که با دل کندن از تمامی تعلقات دنیوی و قربانی کردن نفس سرکش، راه و رسم طاعت و بندگی و گذشتن از خود و دلبستگی ها را به انسان می آموزد . پاک ترین عید مسلمانان ، عید بندگی و نشانه ایثار، عشق و اطاعت از فرمان خداوند بی هیچ قید و شرطی ، نشانه ایمان انسان راستین به خالق یکتا و بی همتا است.

عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش و نزدیک شدن دلهایی است که به قرب الهی رسیده اند. روز ثبوت و اثبات عشق و تسلیم ، روزی است که انسان در برابرمعشوق، هیچ بودن همه چیز را می پذیرد؛ خود و همه چیز را فدای او می کند و « تعبّد» را که نتیجه عرفان، شهود و دیدن یار است به معرض دید می گذارد.


اینجانب فرارسیدن عید سعید قربان ، باشکوه‌ترین و زیباترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود و عالیترین مرحله بندگی و عبودیت به درگاه حضرت باریتعالی را به مسلمانان ، مردم شریف استان ، جامعه شیلاتی تبریک و تهنیت عرض می نمایم از درگاه ایزد احدیت توفیق درک واقعی پیام این عید اضحی که همانا ایثار، فداکاری، وحدت و دلدادگی و بندگی بر آستان حضرت دوست است و همچنین کسب معنویت و بهره مندی بیشتر از فیوضات این روز عزیز را مسئلت می نمایم.

عبدالرسول دریایی
مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/g4g4q