پیام تسلیت مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

index.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان  طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.


به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، در پیام عبدالرسول دریایی مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد آمده است است:

بسمه تعالی

"امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است" و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند .
 مقام معظم رهبری  (مدظله العالی)



چهاردهم خرداد ماه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان و اعتقاد خویش و با سلوک علمـی و عملی خود، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و با تکیه بر باور درونی و با تاسی از فرهنگ عظیم ولایی و نبوی بر بلندای تاریخ ایران سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.
امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است، مجتهدی عالم، سیاستمداری محبوب و رهبری عادل که با " ایثار، اقتدار و صلابت" اسلام محمدی را چون چشمه ای زلال و نورانی در جهان احیا کرد و امید و روشنی را در دل ستم دیدگان متبلور ساخت.
یوم‌الله پانزدهم خرداد نیز نقطه ای عطف و حماسه ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی (ره) پیوندی ناگستنی دارد. به برکت قیام خونین شهدای ۱۵خرداد است که امروز سراسر جهان پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهضت بزرگ خمینی کبیر (ره) را دریافت کرده اند و وظیفه همه ماست تا رهرو آن مبارزین راستین در جهت ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب باشیم .

اینجانب ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد ، را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  و مردم شریف استان هرمزگان و جامعه شیلاتی  تسلیت عرض می نمایم . امید است با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش تلاش نماییم.

عبدالرسول دریایی
مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/35d2w