یپام مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت روز جهانی قدس

1.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان طی پیامی فرارسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
‌مقام معظم رهبری عنوان کرد: مساله ‌فلسطین‌ از لحاظ‌ اسلامی ‌برای ‌همه ‌مسلمانان ‌از جمله ‌برای ‌ما یک‌ مساله‌‌ اساسی‌ و یک‌ فریضه ‌است‌.

روز قدس، روز اعلام همبستگی جهانی با آرمان فلسطین، یادآور حماسه‌ های ماندگار مقاومت و فریادی بیکرانه مظلومیتی بی‌مرز است ، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌ های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام، روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبرین عالم، روز پیروزی مومنان و نا امیدی دشمنان اسلام، روز بیزاری از ظلم، تجاوز، اشغال، و آوارگی و اعلام همبستگی با آرمان های مردم فلسطین است.
نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، نخستین قبله مسلمانان، نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرده و به عنوان فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین مبدل گشته است تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدا نشدنی دارد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه خداجویان به ویژه مردم متدین و شریف استان هرمزگان و جامعه شیلاتی، روز جهانی قدس را گرامی داشته و امید آن داریم تا در سایه اقتدار و شکوه وحدت مسلمانان جهان هر چه زودتر آزادی بیت المقدس عزیز محقق شود.


عبدالرسول دریایی
مدیر کل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/ya4kp