پیام تسلیت مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

IMG_2302.jpeg

مدیرکل شیلات هرمزگان با صدور پیامی، فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان در متن پیام مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان آمده است.


بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)

فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، یادآور حماسه جاودان آزادگی، ایثار، ظلم‌ستیزی و وفاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به جامعه بزرگ شیلاتی استان هرمزگان، بهره‌برداران، صیادان، آبزی‌پروران و تمامی فعالان عرصه اقتصاد دریاپایه تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

این ایام سوگ و حماسه، فرصتی ارزشمند برای تأمل در آموزه‌های نهضت عاشورا و الگوگیری از فرهنگ ایثار، مسئولیت‌پذیری و خدمت صادقانه به مردم است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم که همگان را در مسیر پاسداری از ارزش‌های والای اسلامی و آرمان‌های عاشورایی موفق و مؤید بدارد.

مسعود بارانی
مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/h4x2h